fredag 16. desember 2011

God morgen!

En litt morgentrøtt Hanne titter innom. De siste dagene har det (som nevnt) vært litt mye på tapetet, så i går fikk jeg meg en smell, men det velger jeg å ikke bry meg om. Jeg har masse hyggelig i vente i dag, og håper at det hjelper med litt trening på morgenkvisten (eller kanskje -grenen, siden det ikke er før klokken ti).
Dagen startet litt tidligere enn ventet, fordi barna mine bestemte seg for å stå opp kvart på syv, men derfor sitter jeg allerede nå og slapper av i sofaen, og har litt mer tid på å hente meg inn enn jeg vanligvis har. Barna er levert til frokost i barnehagen, og etter en liten hvil skal jeg forsøke å få gjort litt her hjemme før Zumba-timen. Jeg får besøk av en "gammel" venninne til lunsj, og det gleder jeg meg masse til. Dette er en jente som har vært i livet mitt i maaange år, men som faktisk ikke har rukket å komme på besøk i huset vårt enda. Vi har trossalt bare bodd her i to og ett halvt år. Med andre ord, det blir veldig hyggelig å få skravlet sammen igjen og få tatt igjen for det tapte.
I ettermiddag blir barna hentet av bestemor og bestefar (mine foreldre) i barnehagen, og de skal få være der hele kvelden, mens Martin og jeg skal i en annen venninnes bursdagsfeiring. Når vi skal hjem plukker vi opp to sovende herligheter og tar de med hjem. En perfekt avslutning på dagen.
På grunn av denne harde sykdomsperioden jeg har vært gjennom gleder jeg meg så mye mer over alle småting i hverdagen. Jeg setter pris på alt jeg klarer å gjennomføre og alle små gleder. Jeg nyter å leve og suger inn hver eneste opplevelse. Dette håper jeg at jeg klarer å holde på lenge, for den egenskapen setter jeg høyt.
Ha en fin dag dere og!
Hva skal dere gjøre på?

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!