onsdag 28. desember 2011

På besøk hos bruttern

Det er litt stille fra meg om dagen, men det håper jeg dere tåler. Det har selvfølgelig vært jul, og jeg burde vel ha skrevet om hvor fint vi hadde det, men jeg føler det fort blir litt påtvunget og da mister jeg lysten.
Derfor forteller jeg heller hva jeg gjør akkurat nå, på tross av at det sikkert ikke er veldig spennende. Jeg sitter nemlig i sofaen hos broren min...
Litt mer spennende: Han og kjæresten har kjøpt seg ny taklampe.


Ok, litt bedre: De har kjøpt et helt hus!

Oppdatering: Dette innlegget ble egentlig ikke fullført før jeg publiserte det, men det får så være. Jeg tror egentlig ikke det spilte så stor rolle, for noe veldig mye mer interessant hadde jeg uansett ikke tenkt å dele. Planen var nemlig å fortelle at jeg var med kjæresten inn til det nye huset, fordi han skulle hjelpe til med oppussing, og at jeg derfor tilbrakte formiddagen på sofaen sammen med broren min. Ups! Der sa jeg det visst likevel. Jaja, der kan dere se. Dere hadde klart dere helt fint uten den informasjonen, men det kan jo være greit å fullføre det man starter på.

Så med det... Hanne out!

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!