onsdag 14. desember 2011

Takk

Denne helgen ble jeg ordentlig bortskjemt på lesere. Fra fredag til mandag var det nemlig mellom 600 og 900 lesere inne her hver dag! Dette takket være Magne fra VGnett, som valgte å publisere blogginnlegget "Mobbeoffer" på nettsidene til VG. Tusen takk for det! Det er så hyggelig å få tilbakemeldinger på det jeg skriver og dette var jo et litt spesielt og personlig innlegg fra meg, og da betyr det bare enda mer at andre setter pris på åpenheten min.
De siste par dagene har det naturligvis ikke vært like mange her inne, men det Magne (og dere andre som leste og kommenterte) gjorde for meg gav meg masse inspirasjon til å skrive mer, så jeg håper at jeg klarer å holde den motivasjonen oppe fremover for å gi dere noe leseverdig stoff her inne. Men dagene går i ett nå i julerushet, akkurat som hos alle andre (og det plager meg ikke), så selvom skrivelysten er på topp er det ikke alltid tiden strekker til.
Apropo lite tid så skal jeg nå forte meg avgårde på trening, så får vi se om det blir tid til litt skriving etterpå. Eller i morgen. Eller en annen dag!
Uansett - TAKK til alle dere søte sjeler der ute som leser, følger, kommenterer og sender meg e-poster. Jeg setter umåtelig stor pris på det!
Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Er utrolig hva kommentarer og lesertall kan gjøre med skrivelysten og inspirasjonen! Etter at jeg byttet bloggplattform til femelle.no, så fikk jeg et skikkelig kick, og skrev mye på kort tid :-) Sitter fortsatt enda i meg, så får håpe ditt kick holder en stund og :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!