søndag 1. januar 2012

Forandring

Jeg vet ikke om dere har rukket å merke det enda, men jeg har forandret meg litt den siste tiden. Det samme vil nok bloggen min gjøre fremover, hvis den da ikke har gjort det allerede. Jeg har lyst til å gjøre noe av betydning, noe som vil forandre andres syn på verden, og hvilken bedre måte å gjøre det på enn å starte med en liten bit av gangen? Denne biten er selvfølgelig dere.
Derfor kommer det i tiden fremover til å være litt annet innhold her inne. Det vil være mange historier, tanker og idéer som jeg håper kan inspirere dere like mye som det har påvirket meg i min hverdag. Små justeringer man kan gjøre i tankegangen og væremåten sin som kan utgjøre en stor forskjell for andre og en selv. Jeg kan love dere mange tankevekkere!
Samtidig vil jeg nok fortsette med litt hverdagsglimt herfra, gullkorn fra barna og sikkert litt om mine egne opp- og nedturer når det gjelder sykdommen min.

Nå er dere advart! Jeg håper dere vil følge med videre her inne, og takker dere igjen for at dere leser det jeg skriver.

3 kommentarer:

  1. Blir spennende å se hvordan bloggen din blir fremover =)

    SvarSlett
  2. Jeg er spent på hva som kommer!

    Og med det samme ønsker jeg deg et godt nytt år og lykke til med endringene du ønsker å gjøre.

    SvarSlett
  3. Inspirasjon og forandring til det gode er vi med på! :-)

    Riktig Godt Nytt År!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!