torsdag 26. januar 2012

Ny kolleksjon!

I dag ble den nye kolleksjonen til Blingo endelig lansert. Det er forskjellige konsepter med hvert sitt særpreg, med det felles trekket at alt er økologisk.
Helt nytt dette halvåret er at de har tatt inn en gjestedesigner ved navn Anine Bing. Hun er en svensk blogger, og låtskriver og vokalist i bandet Kill Your Darlings. Hennes kolleksjon Stars & Stripes er helt i min kategori - rocket, lett og ledig - til både barna og damene. Klærne til oss voksne kan brukes både av gravide, ammende og andre som bare vil ha stilige og behagelige klær. Inspirasjon og navnet på kolleksjonen har hun hentet fra sine år i USA, der hennes datter ble født.


Barnas klær er i duse farger, slik at både gutter og jenter kan bruke de om hverandre. Dette er noe Blingo har vært fokusert på hele tiden - at det ikke bare skal være rosa til jenter og blått til gutter, det skal også være tilbud som passer for begge kjønn. De som kjenner meg vet at dette er Hanne i et nøtteskall!

Som sagt er dette bare ett av konseptene som har blitt sluppet i dag. Her følger derfor noen flere av mine favoritter:
Du kan se resten av klærnenettsiden til Blingo. Webshopen åpner først om én uke, så henvend deg gjerne direkte til en selger dersom du ønsker å bestille noe allerede nå. 

Hvordan skal jeg klare å velge meg ut noen få av disse plaggene? Jeg må nok passe på at dette samarbeidet ikke tømmer lommeboken min helt, for selv om jeg skal få litt, kan det nok hende at det er mer jeg ønsker meg. Nå gleder jeg meg bare til å se, prøve og kjenne på klærne jeg har hørt så mye om, og ikke minst vise de fram til dere!

 Spør gjerne hvis det er noe dere lurer på, eller hvis dere vil hjelpe meg å velge ;)
Skjerfet i Stars & Stripes er jeg i hvertfall HELT sikker på at jeg MÅ ha! 
Og singleten... Og t-skjorta...

5 kommentarer:

  1. Jeg vil ha toppene på de to øverste bildene!! =)
    Er det bare til å bestille over nett eller er det mulig å se klærne? =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi :) Vi har muligens litt lik smak Tinna? ;)

      Det er absolutt mulig å se klærne for eksempel på en hjemmevisning (du kan lese litt her: http://blingo.no/viewPage.asp?id=7 ), og det har du jo så fin plass til nå også! I så fall inviterer jeg gjerne meg selv til å komme også ;) Selgeren som bor nærmest deg er Hilde (min kontaktperson i Norge) med tlf: 90914407. Hun pleier å være tilgjengelig på sms på dagtid :)

      Klem til deg!

      Slett
  2. Hej du :D
    Tack för din fina kommentar.
    Tittade runt lite i bloggen din & den är ju jätte variernade & fin, just som jag liker bloggar.
    Läste också att du har ME & lider med deg. Har inte ME själv men sliter med utmattelse som följd av att jag har både ADHD (konstant hjärn snurr & slappnar aldrig av) & så har jag Fibromyalgi med kroniska smärtor dag som natt, vilket medför dålig sömn.
    Så egentligen har jag inte svårt att sätta mig in i hur jobbigt du har det med två små, hem & allt som hörer till.

    Go Girl, float att du ger alla med samma diagnose som dig en stemme. Jag upplever ofta att läsare tackar mig för att jag är öppen med vad jag sliter med.
    Usynlige handikap är alltid super tufft! Ingen ser det på utsidan & förventar allt av en.

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Hehe, mye mulig det Hanne;) ja, da må vi få til slik en home visning;)

    SvarSlett
  4. Hurra!! Det var såå mye fint <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!