tirsdag 17. januar 2012

Nytt samarbeid med Blingo

Jeg fikk for noen dager siden en hyggelig e-post fra eieren av Blingo, der han lurte på om jeg kunne tenke meg å starte et samarbeid med klesfirmaet, og etter en titt på nettsidene deres bestemte jeg meg fort for at jeg ville takke ja til forslaget. Blingo lager økologiske klær med kraftige farger til barn og mødre, som selges gjennom webshop og ved hjemmesalg. Klærne falt umiddelbart i smak hos meg og jeg tok det også som et stort kompliment at de hadde funnet fram til min blogg blant alle andre blogger der ute.

Derfor vil det i tiden fremover dukke opp et og annet sponset innlegg med klær, inspirasjon og informasjon om Blingo. Jeg har på forhånd forsikret meg om at jeg har lov til å være ærlig, for jeg vil ikke at min blogg skal være en upersonlig reklamekanal, så jeg skal love dere at alt jeg skriver kommer fra hjertet. Dere kommer heller ikke til å bli øst ned av reklame, men kan regne med et innlegg i ny og ne og se litt reklame i sidefeltet på bloggen. Avtalen er ikke helt klar enda, men jeg har vært og tjuvtittet litt på den nye kolleksjonen som dukker opp 27.januar, og her er et antrekk jeg håper på å få sikret meg:

5 kommentarer:

  1. Gratulerer, så spennende!
    Dette passer vel glimrende inn i planen din om å skrive inspirerende innlegg og fokusere på det som er bra.

    SvarSlett
  2. Så kult Hanne! Digger det antrekket der! Og elsker fokuset på økologisk!!:) lykke til!!:)

    SvarSlett
  3. Så morro! :) Gleder meg til å lese :)

    SvarSlett
  4. Hei! Ja, Blingo har virkelig kule klær! Jeg gleder meg også til videre samarbeid med Blingo! Og så fant jeg jo bloggen din også, så det er jo bare et pluss :D

    SvarSlett
  5. Ja, blingo har virkelig fine klær! Gleder meg også til videre samarbeid med Blingo. Og så fant jeg jo bloggen din i samma slengen! Koselig:D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!