tirsdag 3. januar 2012

Snølek

Her om dagen var vi så heldige å få en liten smakebit av snø igjen. Det bestemte jeg meg for å utnytte, for jeg har lenge håpet at vi skulle få testet både ski og akebrett sammen med barna i år. Magnus var nødt til å sove, så det ble Milla og meg som kom oss ut døren sammen med mammaen min som jeg inviterte for anledningen. Milla ville teste skiene først, og vi stampet oss rundt huset. Hun ville gjerne holde oss begge i hendene mens hun lente seg bakover og fikk fart av oss. Vi så på dyrespor og forsøkte å gjette hva slags dyr som hadde laget dem. Akebrettet ble testet selv om snøen var i overkant våt og ikke hadde videre lyst til å gi Milla den farten vi ønsket, og vi endte uteleken ved å bygge en fin snømann. Vel, kanskje ikke mann. Snøbjørn tror jeg blir en riktigere definisjon!
Det småyret hele tiden mens vi var ute, så jeg visste at dette kunne være vår eneste sjanse til å gjøre dette i år og bestemte meg derfor for å bare nyte det og bruke tiden for det den var verdt.
Carpe diem!

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og søt snømann :) Tusen takk for hyggelig kommentar!!

    Beate♥

    SvarSlett
  2. Hei :)

    Koslig med kommentar på bloggen!

    Så herlige bilder, og skjønne barn dere har!
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!