onsdag 4. januar 2012

Visste du...

At jeg elsker SALG, men stort sett aldri kjøper noe likevel.
At jeg ikke takler smaken av kaffe, men liker lukten.
At jeg suttet på totten min til jeg var åtte år. Jeg husker fortsatt den gode følelsen.
At jeg ikke liker å smøre meg med fuktighetskremer.
At jeg ikke fikk lov til å ta Japp Spaceshot sommeren før ungdomsskolen. Man måtte nemlig være over 140cm.
At jeg har over 26 tusen bilder på harddisken min som jeg har tatt selv.
At jeg tidligere ble fornærmet hvis noen ymtet frampå at jeg var jentete. Når jeg tenker meg om tror jeg kanskje jeg fortsatt blir det.
At jeg alltid har en notatbok, en penn og et glass vann på nattbordet. Får jeg skrivelyst klarer jeg ikke å sovne før jeg har skrevet ned i det minste stikkord om hva jeg tenker på. Vannet er vel litt selvforklarende. Det heller jeg over Martin hver morgen så han kommer seg på jobb.
At et av de beste stedene jeg vet om er biblioteket. Jeg kan gå rundt der i timesvis hvis jeg har mulighet.
At jeg nesten alltid smiler.

At jeg akkurat nå ikke får sove og fikk denne gode idéen om å skrive et meningsløst innlegg som kanskje gjorde at du fant ut enda litt mer om meg som du egentlig ikke trengte å vite.

1 kommentar:

  1. Då veit eg alt dette til ein annen gang - syns det var eit artig innlegg :) Og skal aldri kalle deg jentete ;) og tenkte at det må vere travelt å tørke sengkleda kvar dag på grunn av det vatnet ;) Martin må ha eit godt sovehjerte!

    Ha ein super dag!

    Klem frå Sissel

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!