søndag 5. februar 2012

Bare for moro skyld

Det er ikke mange gangene jeg liker å se på "skjult kamera"-opptak fordi det ofte går ut på å drite ut enkeltmennesker, og dermed enten gjør meg pinlig berørt eller får meg til å føle med de utvalgte. Denne fikk meg faktisk til å le, så da tenkte jeg at jeg kunne dele den med dere.


Håper dere har hatt en fin helg? Her har den blitt tilbrakt med familie, rydding, en koselig vinkveld med noen av de andre fra FAU og min første BodyPump-time sammen med en god venninne etterfulgt av en "liten" ettermiddagslur på et par timer.
God kveld!

2 kommentarer:

  1. da har jeg endelig fått lagt deg ti lista over anbefalte blogger :)

    klem fra Lilljekonvall

    SvarSlett
    Svar
    1. Neimen, så koselig!
      Tusen takk :)

      Klem tilbake!

      Slett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!