tirsdag 21. februar 2012

Barnas Blingo ønskelister

Jeg viste dere for en liten stund siden hvilke plagg jeg ønsket meg fra den nye Blingo-kolleksjonen, og lovet at jeg skulle legge ut ønskelistene til barna også. Vel, det skal vel sies at dette er min ønskeliste til barna, for de er litt små til å velge selv. Som sist kan du trykke på bildet for å se produktet i nettbutikken til Blingo, der det kommer fram litt mer informasjon om hvert enkelt produkt.
Til Milla:
Helge Puffy Pants Violet Stripes
Pris: kr 269
 
Rebecca Dress Pink Zebra
Pris: kr 299 
 
Joni Sweat Pants Grey Melange
Pris: kr 329

 Til Magnus:
 
Jonas Pants Navy Blue 
Pris: kr 299

Iggy Short Sleeve T Peace
 
Pris: kr 219
  Iwo Cuff Pants Red 
Pris: kr 299
 
Jonathan Grandpa Dark Grey 
Pris: kr 279 

Jeg synes det er ålreit å velge klær som skal være behagelige for barna, samtidig som de er fine å se på. Jeg liker farger, men jeg er ikke så glad i "kjønnsdelte" klær. Dette er noe Blingo også er fokusert på, så veldig mange av plaggene deres er kjønnsnøytrale, uten at det betyr at de ikke er fargerike. Foreløpig har jeg bare lagt ut noen små glimt av konseptene deres, utifra hva jeg liker og trenger til barna nå for tiden. På nettsidene kan du finne klær som passer til de fleste smaker, så du får ta deg en titt hvis du vil :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!