onsdag 22. februar 2012

Dårlig tid + Morgenklubben = ...

I dag morges hadde jeg alt for god tid før trening, så jeg ble sittende i sofaen med pcen i fanget og plutselig var ikke tiden fullt så god lenger. Jeg innså når jeg løp ut døren at jeg hadde ti minutter på meg til å kjøre til ski, løpe inn til treningssenteret, melde meg på timen, haste inn i garderoben for å slenge fra meg tingene mine og ta på meg treningsbukse, fylle vann, løpe inn i treningssalen og ta fram tredemøllen. Nevnte jeg at det er sykt glatt ute, og det nesten ikke går an å bevege seg verken til fots eller bil(s)?
Når jeg hadde kommet meg trygt inn i bilen og begynte å rygge ut av oppkjørselen vår hørte jeg til min forferdelse en høylytt Pippi Langstrømpe gaule ut om huset og hesten og apekatten sin før jeg fortet meg å klikke meg inn på en radiokanal. Jeg kom inn i sendingen omtrent midt i kåringen av "Topp 10 tegn på at du begynner å dra på åra", og holdt seriøst på å dø. Plutselig var ikke skuldrene mine på høyde med ørene lenger, og et smil begynte å forme seg over leppene mine. Smilet ble fort til et flir, og fliret utviklet seg deretter til humring. Før jeg ankom Ski hadde jeg gjennomført et hysterisk latteranfall for meg selv i bilen, noe jeg nettopp gjentok ved siden av min kjære her i sofaen når jeg viste fram dette klippet.

ADVARSEL: Fare for tårepipling og magekramper!


Martin oppførte seg omtrent likedant som meg. Kanskje du gjorde det også? Det beste er definitivt det som blir sagt etter kåringen er ferdig, så ha litt tålmodighet med meg ;)
OG vet dere hva? Jeg rakk det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!