søndag 26. februar 2012

I posten

Her om dagen dukket det opp noe i postkassen som jeg har gledet meg til lenge: Blingoklær! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få så masse som jeg fikk, og ikke nok med det - dagen etter fikk jeg enda en pakke!


Kontaktpersonen min i firmaet fortalte meg at økologisk bomull gjerne var mykere enn annen type bomull. Den bruker mye lenger tid på å vokse og dermed blir det også bedre kvalitet på stoffet. Jeg ble likevel utrolig overrasket over hvor myke klærne faktisk er! Det må nok kjennes på for at dere skal tro meg, men det er altså veldig behagelige og lette klær som jeg allerede har brukt det meste av. Jeg har imidlertid ikke rukket å ta bilde av alt enda, men en liten smakebit kan dere jo få.


Barna fikk også masse nytt, og det betyr enda mer for meg at deres klær er gode og myke. At bomullen ikke er sprøytet med masse giftige stoffer burde jo egentlig være en selvfølge når det gjelder alt som skal inntil den myke barnehuden deres. Jeg gleder meg til å vise dere mer, men nå skal jeg se om jeg får liv i Magnus, så vi kan dra og hente pappaen hans på skolen.


1 kommentar:

  1. Vi har også fått klærne, men vi har ikke rukket å prøve det enda. Gleder meg til å få det på å få prøvd det ordentlig <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!