mandag 20. februar 2012

Konkurranse!

LEGO®  DUPLO®  satser på allsidig lek når de lanserer sitt nye, innovative leketøy. DUPLO Creative Sorter kombinerer den klassiske putteboksen og DUPLO-klosser.
Bli med i konkurransen, og vinn LEGO Creative Sorter til den minste!

DUPLO Creative Sorter bidrar til læring gjennom lek, og  utvikler finmotorikk, kreativitet, fantasi og evnen til å gjenkjenne form og farge. I motsetning til vanlige puttebokser som kun handler om å finne riktige former til riktig hull, kan barna bruke DUPLO Creative Sorter til mye mer – de kan både stable, pusle og bygge en rekke kjente dyr.
DUPLO Creative Sorter kombinerer flere leker i  én. I tillegg kommer alt i en praktisk boks og foreldrene kan enkelt rydde alle delene sammen i boksen til neste gang de skal brukes. 
Jeg trekker 3 vinnere til å få én putteboks hver den 1.mars. For å være med i konkurransen trenger du bare å legge igjen en kommentar, men du har mulighet til å få enda større vinnersjanser hvis du tar flere "lodd".

1 lodd - legg igjen en kommentar 
 (med e-post adresse hvis du ikke har egen blogg, så jeg får kontaktet de heldige vinnerne!)

 1 lodd - legg deg til som medlem på bloggen gjennom Google kontaktnettverk (øverst i fanen til høyre)
1 lodd - del link til denne konkurransen på facebook-siden din
 1 lodd - legg bloggen min til i bloggrullen din  
1 lodd - lik facebook-siden min (nederst i fanen til høyre)
1 lodd - del link til denne konkurransen på twitter
1 lodd - følg meg via Bloglovin (i fanen til høyre)
1 lodd - skriv et innlegg med link til denne konkurransen på bloggen din

Du har altså mulighet til å få 8 lodd totalt! 
(Husk å opplyse om hvor mange lodd du har i kommentaren din).

46 kommentarer:

  1. Hei snuppa :) Jeg er med med fire lodd :)

    SvarSlett
  2. Jeg blir gjerne med=) tre lodd på meg!

    SvarSlett
  3. Woho, jeg er med! :)

    julle_ch(at)hotmail.com

    SvarSlett
  4. Jeg blir gjerne med :)

    anette_sweety84@hotmail.com

    SvarSlett
  5. to lodd på meg.. ellen.beate.wk@gmail.com

    SvarSlett
  6. 2 lodd til meg :)

    line.solvang.81@gmail.com

    SvarSlett
  7. Da har jeg lagt meg til som følger på google, bloglovin og liker siden din på facebook. Linket til konkurransen på facebooksiden min:

    http://www.facebook.com/pages/3hjertercom/211052898921169

    Jeg har også delt på twitter (@frkangell)

    Så det blir vel 6 lodd det, med kommentar i tilleg :)

    Spennende. Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  8. 1 lodd på meg

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  9. For en flott giveaway :) Jeg prøver lykken med 1 lodd :)
    nika_nor@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Så herlig giveaway! Jeg prøver gjerne lykken og krysser fingrene for at det blir en spennende leke på prinsen!
    Jeg tar 7 lodd. Fant deg ikke på bloglovin dessverre. Du ligger i blogrollen i Lykkelig med liten, og her er innlegg: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/02/vinn-hos-frken-lommerusk.html

    Krysser alt jeg har!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Bloglovin kan du finne meg på ved å klikke på det lille rosa feltet i høyre sidespalte litt lenger opp i bloggen hvis du vil :) Uansett har du jo mange lodd fra før! Lykke til!

      Slett
  11. Jeg er med :D deltar med 3 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  12. Jeg tar 5 lodd :) Og krysser fingrene ;)

    bk_bv@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg er med og tar 4 lodd.

    yvonne.rislaa@yahoo.no

    SvarSlett
  14. Prøver lykken med 5 lodd jeg:)
    Marcus hadde jo rett og slett elsket en slik:)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  15. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  16. ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    Ble 5 lodd på meg ^^

    Super gøy giveaway! dette hadde jenta mi elsket, hun som elsker og putting ting oppi ALT som heter bokser,skuffer osv :)
    Håper på vinnerlodde jeg da ^^

    ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ❀✿♥●
    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg vil gjerne være med med 4 lodd :)

    Mvh
    Hege

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  18. 2 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  19. Vi prøver lykken med en lodd :)

    Ha en strålende dag videre!

    jennie_almen@yahoo.se

    SvarSlett
  20. Jeg er med for fire lodd! :)

    kirgi2002@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg er med, ett lodd på meg:)
    nini_wim@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Fått beskjed om at jeg må være med for å vinne til barnebarna.

    SvarSlett
  23. Så fin den var! Lego er veldig populært her i huset og denne var flott. Tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  24. Den var kjekk! Jeg vil gjerne være med med 5 lodd!:) Kommentar, medlem på bloggen, del link på facebook, liker siden din på facebook, og følger deg på bloglovin'. linda_nysveen@hotmail.com :)

    SvarSlett
  25. Fin blogg, artig med vinnermuligheter.

    Jeg tar et lodd.

    Iingvild.o@gmail.com

    SvarSlett
  26. 3 lodd på meg!
    Følger bloggen din
    Delt på facebook
    Kommentar :)
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    SvarSlett
  27. Hei! Jeg er med, med totalt 7 lodd;
    kommentar (emilie.randeberg@gmail.com)
    Delt på facebook (facebook.com/mammarandeberg)
    Delt på twitter (Randeberg)
    Medlem på nettstedet ditt, via google
    Liker på bloglovin
    Lagt deg til i blogrullen min(www.randeberg.wordpress.com)
    Liker facebooksiden din :)
    håper jeg vinner! :))

    SvarSlett
  28. Har ikke blogg, men deler på facebook :-)

    bl0ndi3_16@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Superduper premie. 2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  30. Jeg tar med meg fem lodd :)
    Med to barn under 3 år så ville nok denne blitt flittig brukt :)

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  31. 3 lodd på meg!
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    /pappa til to små

    SvarSlett
  32. Super og evigvarende gave du gir bort, klart jeg må være med!
    Følger og kommenterer - 2 lodd

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  33. Jeg er med, 3 lodd til meg :)
    Silje

    mail: silje_langerud@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Heihei!
    Jeg er gjerne med, å blitt følger av en ny koselig mamma blogg!
    Slenger meg på med 6 lodd, å håper lille jenta mi vinner ;-)
    (følger, likt og delt FB, bloggrull, bloglovin)

    Hilsen meg! :-)

    SvarSlett
  35. Hei! Jeg tar med meg tre lodd og håper på det beste. Ha en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia.

    SvarSlett
  36. Er gjerne med på 1 lodd jeg også :)
    Flott blogg du har!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  37. OJ! håper jeg ikke kommer for sent. Jeg vil være med-hvordan har jeg unngått å se dette. ojojoj.

    SvarSlett
  38. Hei. Tre lodd på meg.
    Camilla (toyotacrown ætt hotmail.com)
    :)

    SvarSlett
  39. 6 lodd! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  40. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷLiker på Facebook
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷFølger på Google
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷDeler på facebook
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷOg kommenterer
    4 lodd trekker jeg...
    Krysser fingrene og håper
    da jeg har sååå lyst til å gi en slik boks til Barnebarnet mitt..
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!