mandag 27. februar 2012

Kosedag

Denne mandagen har handlet mest om omsorg og kjærlighet her i hus. Jenta mi er nemlig syk, og vi har benyttet den anledningen til å ha en skikkelig kosedag sammen bare oss to. Jeg skal innrømme at jeg nesten ble litt glad for å få denne muligheten servert, selv om det selvfølgelig er litt trist å se henne såpass redusert.
Vi leverte Magnus i barnehagen litt senere enn vanlig, så koste vi oss i sofaen med barnetv helt til jeg spurte Milla om vi ikke skulle dra på biblioteket en liten tur for å finne noen fine filmer vi kunne se på. Der var vi nok en times tid, og Milla fikk puslet flere puslespill og lest noen bøker før vi valgte oss noen andre bøker og filmer til å ta med hjem, og en cd å høre på i bilen. Det er vår andre tur på biblioteket på mindre enn en uke, og jeg har mine mistanker om at det blir fler i tiden fremover, for hun trives visst like godt som mammaen sin der. Siden vi kom hjem har hun ligget i sofaen, fått litt godt å spise på og både spilt data, sett film og lest bøker. Jeg har også fått ryddet litt, og er veldig fornøyd med hvordan dagen vår har vært - begge to har fått slappet av og vi har fått masse kvalitetstid med hverandre

2 kommentarer:

  1. Riktig god bedring til datteren din! Så koselig at dere bruker tiden godt sammen. :)

    SvarSlett
  2. Så koselig :) Det går jo an å ha de hjemme fra barnehagen selv om de ikke er syke, sånn i ny og ne ;) Hver for seg, kanskje, så de får litt alenetid med mammaen sin. Siden du har muligheten nå som du er hjemme, og er i bedre form fysisk/psykisk.
    Det å ha hjemmedager med mamma alene, kan jeg huske jeg selv satte stor pris på som barn!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!