tirsdag 14. februar 2012

Min Blingo ønskeliste

Når jeg fikk se den nye kolleksjonen til Blingo var det ikke akkurat enkelt å skulle plukke ut noen få plagg til barna og meg. Jeg skulle gjerne hatt hele butikken hjem til meg med en gang, men jeg skrev etterhvert en lang ønskeliste og ba min kontaktperson om å ta valgene for meg. Her følger min ønskeliste. Ønskene til barna skal dere få se en annen dag. Noen av disse bildene har dere nok sett før, og klikker dere på dem kommer dere rett til produktet i nettbutikken.
Bing Ladies Scarf Grey Melange 
Pris: kr 299
 
Chloe ladies tank Top Grey Melange
Pris: kr 259
 
Tia Ladies Pants Dark Grey
Pris: kr 429 
 
Anine Ladies T-shirt Bone White
Pris: kr 299
 Avril Ladies Dress Grey Zebra
Pris: kr 499
 
Kajsa Ladies Jacket Dark Grey
Pris: kr 599 

Jeg håper veldig på å få det flotte skjerfet og singleten. Kjolen tror jeg blir veldig stilig med et bredt belte rundt midjen, og dere vet jo at jeg er glad i å trene, så det skader ikke å ha litt fresht treningstøy. Joggebuksen ser rimelig behagelig ut også, så den er nok god på slappe dager også. Nå kjenner jeg at jeg gleder meg enda mer til å se hva jeg får!
 Hva ville du valgt?

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!