onsdag 15. februar 2012

Mutant

Dagen i dag tilbringes trolig på sofaen. Jeg våknet nemlig med balkongoverleppe og ikke mye mindre underleppe, og øyne som får meg til å se ut som en mutant. Jeg er helt nummen og varm i hendene, klør på store deler av kroppen og har litt feber akkurat som de siste dagene. Betennelsesreaksjon? Allergisk reaksjon? Forkjølelsens siste støt? Ikke vet jeg, men jeg tar gjerne imot forslag, for jeg vil gjerne slippe å fortsette å gå rundt seendes ut som dette:


Ok, underleppen er kanskje ikke fullt så stor, men resten passer temmelig bra! Bør jeg prøve å ta Paracet for å eventuelt roe en betennelse i kroppen?

1 kommentar:

  1. Aj.. Uflaks! Høres ut som en allerisk reaksjon. Som jo er en betennelsesreaksjon :)
    I så fall tror jeg ikke paracet vil løse saken, er som oftest antihistamin som kan gjøre det bedre.
    Men jeg ville først ha ventet og sett på hva kroppen ordner opp i selv! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!