søndag 12. februar 2012

Pianokos

Denne helgen er igjen Martin på skolen, og derfor inviterte jeg fredag kveld to venninner på besøk. Vi spiste god middag sammen med barna, og etter de var lagt skravlet vi helt til Martin dukket opp, for deretter å se en film sammen alle fire. Når filmen var over kjente jeg pianokløen i fingrene mine, og det ble etterhvert til at vi jentene ble sittende rundt pianoet for å lete fram nye sanger å kose oss med. Til tross for at både jeg og Anniken var pottetette (forkjølet) lot vi Stine filme mens jeg spilte og Anniken sang, og her er resultatet. Det skal kanskje sies at vi ikke hadde øvd på forhånd, så derfor er det ikke alt som henger like bra sammen ;)


Det er koselig å endelig ha noen å leke med musikk sammen med igjen. Det er alt for lenge siden sist. Og med den herlige stemmen til Anniken er det også ekstra gøy å spille piano ved siden av.

Takk for en fin kveld jenter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!