mandag 19. mars 2012

Back in buisness

Tenk det da dere - på onsdag starter jeg i jobb igjen! I to år har jeg ventet på dette, og endelig er jeg klar. Jeg går inn i det med en følelse av at det skal gå helt fint og uproblematisk, og jeg er faktisk ikke det minste skremt av tanken. Unntatt kanskje alt det tekniske jeg skal sette meg inn i igjen da, vel å merke. Det har jo antageligvis kommet et par nye telefoner, abonnementer, spill, høyttalere, datamaskiner, headset, filmer, tastaturer, spillmaskiner og mp3-spillere på markedet siden sist jeg var bak disken, og alt dette skal jeg faktisk kunne ut og inn og helst bedre enn de som kommer inn og har lyst på hjelp. Men det har jo ikke vært noe problem å lære det tidligere, og med 7 år som ansatt i denne typen butikk burde jeg vel klare å komme inn i det igjen ganske fort?
Jeg gleder meg noe helt vanvittig! Å kunne føle at jeg bidrar med noe utenfor hjemmet mitt og kunne bruke hodet litt mer konstruktivt tror jeg kommer til å bli den største gleden. For å ikke snakke om det sosiale ved å være tilbake i arbeidslivet. Jeg har savnet kollegaene og kundene mine, og lurer på om noen av stamgjestene fortsatt kommer innom. Tenk så mye av dette man tar for gitt hver dag! Well - I don't anymore!

PS: Hvis noen er nye her, eller ikke vet det fra før jobber jeg på Spaceworld :)

4 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg også som en unge til å begynne å jobbe, bare jeg får meg jobb da. Herlighet, det tar tid!

    SvarSlett
  2. Lykke til, vennen! Dette blir bra! :-) God klem fra SMS! <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!