torsdag 15. mars 2012

Den perfekte start på uken:

Stå opp
Ordne barna og meg
Pakke til barnehage og trening
Levere barna
Hente vognen jeg glemte hjemme
Kjøre til Ski i solskinnet
Ta solarium i ti minutter (for første gang på sikkert to-tre år)
Trene i en time (Step og Stram opp)
Snakke med gode venner
Dusje og ta en deilig badstu
 Gå en titterunde på senteret og finne en liten gave
Kjøre hjem med åpne vinduer
Sitte ute i solen med papirarbeid
Sykle til barnehagen og hente barna
Sette barna i sykkelvogn og sykkelsete og tråkke avgårde til butikken
La barna hjelpe til med handling i hver sin lille handlevogn
Sykle hjem igjen
La Milla kutte og lage salat for meg til middagen
Spise med barna mine
Film og sofakos med kjæresten
Dette er min oppskrift. 

Hva er din?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!