tirsdag 13. mars 2012

Endret konkurranse

Jeg har herved bestemt meg for å endre reglene på konkurransen jeg har gående, grunnet lite deltakelse.Under kan du se den nye konkurranseteksten med litt informasjon om den flotte premien, det er enklere å delta og jeg flytter også trekningsdatoen. Nå håper jeg at dere slenger dere rundt og melder dere på!


LEGO®  DUPLO®  satser på allsidig lek når de lanserer sitt nye, innovative leketøy. DUPLO Creative Sorter kombinerer den klassiske putteboksen og DUPLO-klosser.
Bli med i konkurransen, og vinn LEGO Creative Sorter til den minste!

DUPLO Creative Sorter bidrar til læring gjennom lek, og  utvikler finmotorikk, kreativitet, fantasi og evnen til å gjenkjenne form og farge. I motsetning til vanlige puttebokser som kun handler om å finne riktige former til riktig hull, kan barna bruke DUPLO Creative Sorter til mye mer – de kan både stable, pusle og bygge en rekke kjente dyr.
DUPLO Creative Sorter kombinerer flere leker i  én. I tillegg kommer alt i en praktisk boks og foreldrene kan enkelt rydde alle delene sammen i boksen til neste gang de skal brukes. 
Jeg trekker 2 vinnere til å få én putteboks hver den 22.mars. For å være med i konkurransen trenger du bare å legge igjen en kommentar, men du har mulighet til å få enda større vinnersjanser hvis du tar flere "lodd".

1 lodd - legg igjen en kommentar 
 (med e-post adresse hvis du ikke har egen blogg, så jeg får kontaktet de heldige vinnerne!)

 1 lodd - legg deg til som medlem på bloggen gjennom Google kontaktnettverk (øverst i fanen til høyre)/følg meg via Bloglovin (i fanen til høyre)
1 lodd - del link til denne konkurransen på facebook-siden din/på twitter
 1 lodd - legg bloggen min til i bloggrullen din  
1 lodd - lik facebook-siden min (nederst i fanen til høyre)
1 lodd - skriv et innlegg med link til denne konkurransen på bloggen din
4 lodd - skriv et innlegg på sosiale medier (facebook, twitter, blogg etc.) hvor du beskriver et menneske du beundrer, og lim inn enten tekst eller link i kommentarfeltet her.

Du har altså mulighet til å få 10 lodd totalt! 
(Husk å opplyse om hvor mange lodd du har i kommentaren din).

46 kommentarer:

  1. Denne er knall til minstejenta.
    1 lodd på meg

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  2. Det blir kun et lodd på meg - men bestemor håper å vinne til barnebarna:-)

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  3. Denne hadde nok sønnen min likt, 1 lodd på meg :)

    Mvh Stine R
    tyvenlia@live.no

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Jeg blir gjerne med på denne, har en sønn på 1,5 år som garantert hadde likt denne :)
    To lodd på meg - la meg til som følger hos deg.
    Ha en flott dag!
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  5. 5 lodd hitover:) Tror nok småen hadde kost seg med denne ja:)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  6. Jeg prøver lykken med 1 lodd jeg :)

    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  7. Slenger meg med i konkurransen og tar 1 lodd :)
    Ha en fin kveld!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne delta, og trekker 4 lodd. Følger bloggen her og på Facebook, deler og kommenterer.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  9. :) Jeg satser på tre lodd.
    Sebastian håper virkelig at pappa vinner her. :)

    Øystein W.

    kirgi2002@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg tar ett lodd. MVH Grethe- epost: ogreid82@yahoo.no

    SvarSlett
  11. Et lodd her, hadde jeg vunnet hadde det blitt noen veldig fornøyde barn her

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  12. 1 lodd på meg!:)
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg blir med, 1 lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  15. Jeg vil være med på konkurransen, min sønn hadde likt denne :-)

    1 lodd

    Min blogg: http://billigpanett.blogspot.com/

    SvarSlett
  16. Tar gjerne et lodd,fin leke å ha når de minste
    kommer på Farmorbesøk :)
    tevens@online.no

    SvarSlett
  17. 1 lodd håper jeg på!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Jeg er medlem via Google kontaktnettverk - 2 lodd til meg!

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  19. 2 lodd på meg, liker og deler på facebook :)

    SvarSlett
  20. 3 lodd til meg, liker og deler på facebook + kommentar :)

    jibo@hotmail.no

    SvarSlett
  21. 4 lodd på meg :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  22. Jeg blir med på tre lodd denne gangen.

    Mvh
    Ole-MArtin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  23. Da blir det 7 lodd på meg :)
    Jeg var med på denne konkurransen da vi bare skulle skrive om en person...
    http://prinsessegrorud.blogspot.com/2012/03/til-min-kjre-sster.html her er innlegget..

    Følger deg på facebook og som følger på blogger.com :)
    Pluss denne kommentaren :) 7 lodd som sagt :)
    Krysser fingrene <3
    Stor klem <3

    SvarSlett
  24. 6 lodd på meg! Vil så gjerne ta det siste slik jeg har større sjangs men tror ikke jeg får gjort det før trekning, har knapt tid å sitte her med tre under 4 :) krysser fingre!!

    SvarSlett
  25. Da ble det 4 lodd på meg!! Like bloggen, poste på facebook, følge bloggen og skrive kommentar her! Vil vinne Lego til min kjære lillegutt!! :)

    SvarSlett
  26. Trekker 1 lodd for de to jentene mine :)
    Kjempebra blogg du har!

    SvarSlett
  27. Der ble der flere med ja. :-) Jeg gjør som jeg opprinnelig spurte om, og vil gjerne hedre mormor Inger med bloggen Mormoruniverset med dette innlegget jeg skrev om henne og de narkomane i Østfold for en stund siden:

    http://bare-lille-meg.blogspot.com/2011/10/narkomane-i-stfold-far-hjelp.html

    Jeg har regnet meg fram til at jeg da får hele ni lodd! :-=
    (kommentar, medlem, link, bloggroll, og liker+heder til noen jeg beunder.)
    Var mange lodd uten flere anstrengelser da, hadde det meste inne her, hehe.

    Ha en fin dag. :-)

    SvarSlett
  28. Jeg tar 5 lodd:) kommentar, liker fb siden, link på fb, innlegg på bloggen, la meg til som følger:)

    SvarSlett
  29. Disse er så fine, og jeg håper å vinne en til prinsen vår. Jeg tar 6 lykkelodd (alt utenom blogginnlegg om en jeg beundrer).

    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/03/vinn-putteboks.html

    Krysser fingrene.

    Giveaway hos meg også om du har lyst til å være med ♥

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  30. Prøver lykken med 1 lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  31. Jeg tager 4 lodder og krydser fingre. Jeg har flere små poder herhjemme der ville elske hvis der kom sådan et vidunder med posten.
    Mvh. Jeanne D. - jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    vibba91@hotmail.com

    SvarSlett
  33. 1 lodd til meg :) Så kjempespennende ut :)

    SvarSlett
  34. Jeg vil gjerne ha ett lodd.
    Fin premie

    a-reinh@online.no

    SvarSlett
  35. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  36. jeg er gjerne med, å prøver igjen :-)
    Takker gjerne ja til 5 stk lodd. Bloggrull, følger og delt & liker på FB :-)

    Om det er mulig og bruke et gammelt innlegg, så er det disse jeg beundrer og ser opp til : http://snacksize88.blogspot.com/2012/01/4-klveren.html
    Så er det 4 lodd til :-)

    hilsen meg

    SvarSlett
  37. heihei! :)
    Slenger meg med i siste liten og prøver meg på 3 lodd! :)

    klem fra siv anita, swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  38. Prøver lykken igjen. 2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  39. (⁀`⁀,) ☆ ☆ ☆ Jeg har veldig lyst og være med i trekningen :)
    .`⋎´☆¸.•°*”˜˜”*°•.☆ Jeg trekker 4 lodd jeg
    ☆¸.•°*”˜˜”*°•.☆ ☆ Følger på Google-Facebook.
    •°*”˜˜”*°•.☆ ☆ ☆ ☆Deler på Facebook & kommenterer...
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ønsker deg en kjempe fin kveld...
    Stor varm hilsen fra Monica Karin
    ☆ canim_monica@hotmail.com ☆

    SvarSlett
  40. Denne hadde vært helt perfekt til sønnen min :) 1 lodd på meg.

    Mvh
    Stine R
    tyvenlia@live.no

    SvarSlett
  41. Jeg er med, 5 lodd til meg :)

    SvarSlett
  42. Jeg vil gjerne være med på denne.
    Ønsker å vinne til mitt yngste barnebarn, Nichlas.
    Tror det blir 5 lodd på meg.

    Mvh. Guri Marie Kristoffersen

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  43. 4 lodd på meg :-)

    benmaas(at)hotmail.no

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!