tirsdag 20. mars 2012

Hei!

Vet dere hva?
Jeg er klar!
Som ett egg! 
(hvor i alle dager kommer det uttrykket fra?)

For i morgen er dagen! 

Jeg skal stå opp sammen med hele familien min. Magnus har fått feber igjen stakkar, så han skal få ha pappaen sin hjemme hos seg for en gangs skyld. Jeg kan nesten ikke gå glipp av min aller første arbeidsdag på to hele år! Martin skal få æren av å kjøre meg til Ski og Milla til barnehagen, slik at jeg får trent før jeg endelig skal sette foten min bak disken på Spaceworld igjen.

Ikke nok med det!

På kvelden får jeg en haug med flotte jenter på besøk. Hilde skal nemlig komme og vise oss den nye kolleksjonen til Blingo. Hun kjører en hel time for å komme hit, så det er ingen tvil om at noen her i nærområdet må melde seg inn som forhandler snarest! Det var først i 2010 at Blingo med sine økologiske og deilige klær kom til Norge, og dermed er det ikke forhandlere overalt enda. Hvis du føler deg kallet kan du trykke her, så kommer du rett til et skjema du kan fylle ut for å få mer informajon :)

Hvis det er noe du kunne tenke deg å bestille fra Blingo er du velkommen til å sende meg en e-post, så skal jeg bestille det sammen med varene våre i morgen. Det er vel kanskje greiest at dere som bor på motsatt side av landet heller tar dere en titt i nettbutikken, men dere som kunne tenke dere å komme å hente klærne hos meg er hjertelig velkommen til det!

Ha en strålende god natt!

NÅ skal jeg legge meg :)

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!