mandag 12. mars 2012

Konkurranse - meld deg på!

Hei alle sammen!
Vel tilbake fra hyttetur ser jeg at responsen på min nye konkurranse er ganske laber. Har du sett at du har mulighet til å vinne dette?
Det eneste kravet mitt var at du skulle skrive noen vakre ord om noen du er glad i på sosiale medier (blogg, facebook, twitter - det spiller ingen trille!) og at du skulle kommentere innlegget så jeg kunne finne det du hadde skrevet. Jeg gir dette en siste sjanse, fordi jeg synes dette er en hyggelig måte å spre noen fine ord, men det er mulig jeg gjør om på konkurransen hvis ikke flere er påmeldt i morgen. De som allerede er med i konkurransen skal fortsatt stille sterkt!
Jeg trekker 2 vinnere den 16.mars, hvis ikke jeg skyver litt på dette i morgen.
Meld deg på da vel!
Mer informasjon kan du finne her.
(Husk å legge igjen e-postadressen din hvis du ikke har egen blogg.)

2 kommentarer:

  1. Jeg har lyst til å bruke et innlegg jeg skrev for en tid siden.. er det OK?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!