lørdag 10. mars 2012

Skjønnheten og Udyret

Jeg husket ikke hvordan denne filmen utspilte seg før jeg satte meg ned med Milla i sofaen og så den med henne. Fra barndommen kunne jeg huske alle karakterene og hovedplottet, men siden det er en prinsessefilm var jeg i overkant skeptisk når jeg trykket på play. Jeg ble overrasket over hvor bra, spennende og rørende de hadde klart å lage filmen, og den har derfor fort blitt min yndlingsfilmen å se sammen med henne. Jeg liker spesielt godt moralen i filmen, og håper selvfølgelig Milla suger den til seg. Selv har hun Løvenes konge som favorittfilm, noe faren hennes er veldig fornøyd med. Den faller jo i smak hos oss alle, men hun ser heldigvis ikke samme film på repeat hele tiden, så vi får litt variasjon.
På bildet under ser du en av de mest velkjente scenene fra Skjønnheten og Udyret, og Milla begynte plutselig å fortelle meg hva som skulle skje videre. Det kan dere lese under bildet. La meg bare si at det fort utviklet seg til den velkjente prompehumoren til en ertende treåring, men at jeg valgte å stoppe nedskrivningen før det.


"De snurrer. Snart blir de kjærester. Ute. Så kysser de. Og sitter på huk. Og sitter på rompa."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!