fredag 2. mars 2012

VINNERE + NY KONKURRANSE!

For første gang har jeg virkelig hatt mange deltakere i en konkurranse, og denne gangen var det over 100 lodd i skålen jeg skulle trekke fra. Tusen takk til alle dere som har meldt dere på! Det er veldig hyggelig å se at så mange nye har lagt seg til som følgere, og jeg håper vi etterhvert blir bedre kjent.
I denne runden av konkurransen har jeg trukket 3 vinnere. Jeg vil gjerne si til dere andre at dere fortsatt har mulighet til å vinne LEGO Creative Sorter! Jeg har nemlig spart 2 premier som jeg vil dele ut i en litt annen type konkurranse, så derfor håper jeg dere leser videre!
Jeg vil gjerne at dere skal skrive et innlegg på bloggen deres, eller gjennom andre sosiale medier, hvor dere forteller om et menneske dere beundrer. Det kan være en kjent person, et familiemedlem, en venn eller en fremmed som har inspirert deg på en eller annen måte.
Og hvorfor vil jeg dette? Vel, fordi jeg synes mange av oss er for dårlige på å gi ros til andre. Vi er raske på å påpeke feil andre gjør, men dette å skryte av noen gjør vi sjeldent. Det er noe vi kan forandre på, og her er et lite skritt på veien. Blir alle dere tidligere deltakere med i konkurransen, får vi spredt ganske mange fine ord rundt omkring.
Jeg kommer ikke til å kåre "den beste" av bidragene, men trekke mellom de som deltar. Jeg vil heller ikke være streng når det gjelder innholdet i innleggene, men jeg vil gjerne at dere skal skrive noe som vil røre personen dere skriver om. Kanskje publiserer jeg noen av tekstene her på bloggen min, hvis det er noen jeg synes flere bør lese.

For å være med må du altså skrive et slikt innlegg med link til denne konkurransen og deretter kopiere enten link til bloggen din eller ordene du har skrevet og legge det inn i kommentarfeltet mitt. Så må du ikke glemme å skrive inn e-postadressen din, slik at jeg får kontaktet deg hvis du vinner! Hva tenker dere? Er du med?

Også var det tilbake til den konkurransen som ble avsluttet i går. En liten syk tigergutt fikk hjelpe meg med å plukke opp tre lodd fra bollen og vinnerne er...

Øystein W.

Hege (Hejsa80)

Charlotte (AJCmamma)

Send meg en e-post med fullt navn, adresse og telefonnummer, så dukker snart premien opp i posten!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne. :-)

    Morsom vri på neste konkurranse. Skal klekke ut noe der. :-)

    Takk for hyggelig kommentar hos meg. :-)

    SvarSlett
  2. Jeg har lenge hatt dette innlegget skrevet ned, men fikk "mot" til å poste det nå. Du har rett, man må si slike ting oftere <3

    http://prinsessegrorud.blogspot.com/2012/03/til-min-kjre-sster.html

    Jeg ser opp til min fine søster, som er en helt fantastisk person <3
    Vinner jeg denne, blir det en fin gave til hennes fine datter og sønn <3

    SvarSlett
  3. Dette er et gammelt innlegg som jeg har skrevet i Januar.
    Og det er min mor, og min mormor jeg ser opp til! Og det er fordi det er dem som har gjort meg til den personen jeg er i dag. :-)

    http://snacksize88.blogspot.com/2012/01/4-klveren.html

    Så håper det er greit at jeg bruker dette? :-)
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!