fredag 6. april 2012

Blingobesøk

For noen uker siden hadde jeg min første Blingo-visning. Det vil si at jeg inviterte mine herlige venninner på en kveld med masse kos og muligheten til å se på og prøve klær og shoppe direkte fra sofaen. Jeg var nok den mest spente av oss alle, da Blingo er min samarbeidspartner her på bloggen og jeg derfor i tillegg til å få utforske alle de spennende plaggene også kunne få sjansen til å bli kjent med firmaet på en litt annen måte.
Visningen startet med en presentasjon av Blingo-forhandleren, hvor hun fortalte om seg selv, firmaet og ikke minst om selve klærne. Det var mye spennende hun kunne fortelle, så jeg skulle ønske at jeg hadde sittet med notatblokk hele kvelden.
Det jeg er mest fornøyd med er miljøvennligheten Blingo er så fokusert på. De har sin egen søte maskott, hunden Benson, som er miljøagent og skal bli mer og mer synlig i firmaet etterhvert. Hans oppgave er å opplyse barn om hva man kan bidra med for å hjelpe miljøet, og han har sitt eget kleskonsept, selvfølgelig med nye artige design hver sesong.
Blingo ble startet av tre gode venner som ville gjøre noe nytt, og idéen om at alt skulle være økologisk, og samtidig at alt skulle produseres på riktig vis var et av hovedmålene. De ønsket også at varene skulle selges hovedsakelig gjennom homeparty-virksomhet fordi det skulle være behagelig og hyggelig å handle klærne. Man skulle slippe å gå rundt på et kjøpesenter på ettermiddagen etter jobb med trøtte barn på slep. Klærne kan forøvrig også bestilles over nett.
Vi hadde en veldig koselig kveld med masse latter og skravling. På bordet sto potetgull og grønnsaker med dip. Først var alle litt beskjedne, men det tok ikke lange stunden før de fleste av oss prøvde det ene plagget etter det andre. Det var gøy å se hvordan en kjole ble helt annerledes på en kropp enn på en annen, og at de likevel var stilige på hver sin måte. Dette er en av kjolene jeg allerede har i klesskapet mitt.

Jeg prøvde både ting i og utenfor min komfortsone, noe bare for gøy og andre ting fordi mine venninner ville se klærne på noen andre. Det som er felles for alle plaggene er at de er utrolig behagelige, myke og ikke minst giftfrie, så det føles godt på huden. Denne hadde nok vært deilig for mange når sommervarmen kommer:

Dette ble et litt lenger innlegg enn jeg tenkte, så jeg får fortelle mer en annen gang. Nå vil jeg gjerne ønske dere alle en fantastisk påske! Her går det i familiehjemmekos og masse vennebesøk. Det liker vi! Tudelu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!