tirsdag 3. april 2012

Velkommen hjem til oss

Etter å ha skrevet blogg i lange tider har jeg innsett at jeg har vist veldig lite av hjemmet vårt. Dette er fordi jeg er en evig perfeksjonist, og siden vi til stadighet både driver med oppussing og har nye prosjekter på gang, blir det aldri ryddig nok til å ta en tur rundt med kameraet. Plutselig fikk jeg i dag et spontant innfall og tok med meg den nye telefonen min på en omvisning, så her får dere et ukamuflert bilde av hvordan vi lever. Både i går og i dag har jeg fått tatt litt husarbeid, så kanskje jeg lyver litt? Og filteret på kameraet gjør nok litt det også. Men...

Her bor vi. Omtrent like uryddig og bebodd som det er til vanlig :)




























Hjemmet mitt ♥

Akkurat slik jeg liker det.

4 kommentarer:

  1. Så fint hjem :) Bare fint at det ser bebodd ut, nok hjem på nett som ser helt støkent og perfekt ut. Lurer på hvor du har kjøpt det store bildet med alle bildene i, som er på veggen på et av barnesoverommet? Eller har du laget det selv?
    Hilsen Linn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Det bildet har jeg laget selv ja. Er en stor ramme fra Ikea, med bilder av Milla og alle de nærmeste familiemedlemmene hennes, som hun fikk sin første jul :) Hyggelig at du likte det!

      Slett
  2. Da får jeg prøve å lage noe lignende selv til min lille gutt :) Får mye inspirasjon av å lese så fine blogger :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!