fredag 11. mai 2012

Joggebukser fra Blingo

Jeg fikk mange flotte plagg fra Blingo når jeg startet å blogge for dem. Flere av klærne var til barna, og favorittene er joggebuksene.
Jeg liker at barna mine bruker myke og behagelige klær, spesielt når de skal være i barnehagen en hel dag, men også når vi er hjemme. Derfor har vi flere stilige olabukser liggende nederst i skuffene deres. Jeg tenker at jeg en gang kommer til å bruke de, men det er sjelden de tar turen opp fra dypet.

Det som er spesielt med buksene til Blingo er at de er usedvanlig myke, og selv om de nå er kjørt mange runder i vaskemaskinen holder de på denne kvaliteten. Jeg er glad jeg sikret meg så mange, og de Milla bruker kan Magnus arve når hun vokser ut av de.
Klikk på dette ikonet, så får du se hele utvalget av bukser fra Blingo:


1 kommentar:

  1. Jeg er også storfornøyd med plaggene fra Blingo. Ingrid har en sånn lillestripete bukse som du viser frem her. den er så god at jeg nesten har lyst på en selv.. Hehe.. Cornelissen fikk et teppe og en pysj i samme mønster, og jeg bare digger det.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!