tirsdag 8. mai 2012

Min YouTube-kanal

Har du lagt merke til ikonet i høyre marg på bloggen min? Jeg har nemlig laget meg en liten Youtube-kanal der jeg legger ut diverse videoklipp i ny og ne. Det jeg publiserte sist ble spilt inn for over et halvt år siden, etter en audition til programmet The Voice. Denne auditionen fortalte jeg ikke noen om, unntatt min beste venninne fra barndommen - Siri-Mette. Fordi hun tilfeldigvis var her bare noen få dager før jeg skulle i ilden. Jeg dro dit for å gjøre noe for meg selv, for å teste grensene mine, og selvfølgelig i håp om å få stå foran et publikum en gang i fremtiden igjen.


Dette var helt i starten av bedringen min, så jeg var selvfølgelig spent på om jeg i det hele tatt ville komme meg dit, men jeg klarte det, jeg gjennomførte, og jeg var fornøyd med meg selv etterpå. Utfallet regner jeg med at dere skjønner, siden jeg ikke har vært å se på tv og heller ikke har nevnt dette tidligere, men jeg er fortsatt stolt over meg selv for at jeg klarte det. Tenk at jeg som ikke tålte stress, uforutsigbarhet og alt for mye inntrykk på en gang klarte å komme meg til Oslo i buss etter barnehagelevering, finne riktig trikk, riktig lokale, stå i kø med hundrevis av ukjente mennesker og til slutt opptre inne i et bittelite rom foran to personer som skulle "dømme" meg! For ikke å nevne at jeg måtte komme meg hjem igjen også. Til og med kjæresten min var intetanende da jeg ringte han etterpå.
Heia meg! ;)

2 kommentarer:

  1. Wow, Hanne, du er tøff! :D Stolt av deg! Synd du ikke gikk videre :(

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!