fredag 7. september 2012

Siden sist

Det har igjen vært et langt opphold her inne, men plutselig fikk jeg ånd over meg og ville skrive litt. 
Siden det nesten er obligatorisk å rapportere om hva som har skjedd siden sist har dere her en oppsummering av de viktigste hendelsene:

 Barna har vokst!
Milla har ventet spent på nr. 447.
 Magnus og jeg har vært i Drøbak og sett på båter...
...og andre ting!
 Milla har sett på solnedgangen på hytta.
 Magnus har blitt lei av at mamma tar bilder.
 Magnus har smilt sine vakreste smil til meg!
 
Milla har drukket saft.
 
Magnus har sett på utsikten.
Og jeg har hatt en humle på fanget!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!