søndag 21. april 2013

30 uker

Kanskje det er på tide å dele det her også. Med de av dere som fortsatt titter innom, som ikke kjenner meg personlig. Og med dere som ikke er så aktive på facebook, eller har glemt å stalke meg den siste tiden.

Jeg er gravid!

Og ikke bare litt sånn halvveis-gravid, eller nettopp-startet-gravid, neida. Jeg er ordentlig-gravid! Sånn nesten-ferdig-gravid! 
Ok, jeg har skrevet ordet gravid nok ganger i dette innlegget nå tror jeg. Har dere tatt poenget?
Som overskriften kanskje røper så er jeg altså nå i skrivende stund 30 uker på vei (+2 dager for å være helt nøyaktig). Det vil si at jeg har maks 12 uker igjen av denne tilværelsen, kanskje 10 uker, eller kanskje jeg er så heldig at det bare er 7 uker igjen. Vi satser på sistnevnte. Milla kom nemlig til verden 1 uke før termindato, Magnus 2 uker før, og alle gode ting er 3? Misforstå meg rett, jeg trives med babyen på innsiden også jeg, men både barna, Martin og jeg har ventet og gledet oss sammen så lenge nå at det skal bli gøy å endelig bli kjent med sistemann.

Så. Der var det ute. Jeg har det bra, familien har det bra, og tja... 
Life's good!

5 kommentarer:

  1. Nå ble jeg glad! Så herlig for deg!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ gratulerer så mye til dere alle sammen:) Jeg fikk akk futt nr 2, han er 11 dager. Livet er herlig med bebi i hus igjen ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse Hanne! Veldig hyggelig lesning:)

    SvarSlett
  4. Gratulerar so mykje! :)

    SvarSlett
  5. <3
    Gleder meg til å bli kjent med den nye lille <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!