torsdag 25. april 2013

Lykkelig og søvnløs

For første gang på hur länge som helst får jeg (JEG!) faktisk ikke sove! Hihi :) Jeg har slitt mye med søvnproblemer før, men det siste året (?) har jeg omtrent overrasket alle hvis jeg har klart å holde meg våken lenger enn til klokken ti ;) Spesielt etter at jeg ble gravid.
Jeg klager ikke! Nå har jeg gjort unna litt jobb, og surfet litt på nett, helt til pcen bestemte seg for at det var nattinatt og sovnet. Da ble det bare opp med telefonen og fortsette med å klikke meg rundt på nett etter noe morsomt å lese :) Egentlig koser jeg meg litt. Alene i huset under teppet i sofaen med bare susingen fra kjøleskapet og en og annen bil som kjører forbi. Også kan jeg bare glede meg til å pakke meg inn igjen under den gode dyna mi etterpå.

Livet er vel egentlig ganske bra dere?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!