fredag 3. mai 2013

Opp og hopp!

De siste to dagene har startet usedvanlig tidlig. Da snakker vi rundt kl.05.25 i går og 05.15 i dag. Nå for tiden jobber jeg litt hjemmefra, da jeg ikke fungerer helt i barnehagens hektiske hverdag, så i dag har jeg fått tatt igjen over en times arbeid allerede. Det må jeg si meg fornøyd med!
Det er ikke minstemann i magen som vekker meg på morgenkvisten, men minstemann i huset som mener han har sovet lenge nok. I natt har han faktisk sovet i over tolv timer, da han sovnet på sofaen før middagstid i går, så jeg kan vel ikke akkurat kreve at han går og legger seg igjen når han både er sulten og uthvilt.

Så jeg tittet vel egentlig bare innom for å si God morgen! 
Og vil gjerne ønske dere alle en flott dag!

1 kommentar:

Tusen takk for at du vil kommentere innlegget mitt! Trykk gjerne på "Abonner via e-post", så får du svarene tilsendt dit.
Ha en fortsatt fin dag!